Sunday, August 22, 2010

mukadimah cerita...

mlm hari khamis yg lalu, aku g 2syen c.malek..
aku dtg lmbat gler coz saje2..
dlm kete mmg da kena bebel ngan mak da..
"ni knp lmbt sgt?" , "next time don't do this again..blablabla"...hahaha
seronok kena marah..skali skala..hee ;)

n then smpai hati wani,hajar n mimi x jaga tmpat aku..
aku trpaksa dok jauh dr diowng..
seberang kat laut selat melaka..hee
n then ada satu mamat tinggi nie dtg..
senanya aku dah lama usha dia da...
sbb apa??
mesti kowng tertanya2..

tinggi owh mamat nie..teringat aku pd ali iskandar.
n that's the reason..
senanya aku rindu..
tp dok kena pkir psal plajaran n cita2 aku, aku wat kputusan x brhubung ngan die..
dah la skang nie dia mrajuk sama aku..
ada ke patut laki mrajuk?
payah ar mcm nie kalo die kuat mrajuk..
mcm mana nk khwin ni??
hahah
aku pun kaki kuat mrajuk..

n then dia smpai dok blakng aku..
nasib baik bkan sblah aku..hee :)
erm..ckgu bg byk kertas hari tu...
nasib baik aku ada penyelamat aku..
STAPLER!!!!!
hahahaaaha
sayang sama ko stapler.
bdak ni pun pinjam la..hahaha
but before that aku x dpt senanya kertas sbb kertas tu aku da dpt kat seminar ckgu..
n then die pun baik hati nak kasi aku kertas tu..
ah..so sweet..hahah (ni namanya syok sendiri)
tapi aku x amek pun...

ok n then blaja2....dia tanya la nama aku..
bg la tau...no handphone number ok...
x main ar msg...ngan laki..
aku hanya rajin msg ngan ali sowng jek...
tu pun aku xtau knp...
n nama die ......imran.....
aku ngat nama tengah jek..
dpan n blakang aku xtau..
die skola kat putrajaya..
n then blaja2....
die tanya lak nama pompuan kat sblah...nama bdak tu farah..
kawan aku...saujana impian..
aku knal pompuan tu kat 2syen bio..
heee..
pompuan tu cntik n kaya gler...
xpe..aku x cemburu..yg pnting aku kaya ngan ilmu...
hahahah
-the end-

the point is just want to tell you yg aku senanya teringatkan laki tu mcm ali jek..haha
x lebih pun..wat masa skng aku x suka mana2 laki n xde prasaan pun kat jantan2 dluar sana..
heee

mawaddah..aku da siap kan novel aku ni...hee
puas hati???hahaha
pnat tau tulis pnjang2..
ko kena upah aku makan aiskrim...

1 comment:

  1. bgong ko anis
    tu je ke
    hahaha
    xde r pnjg mne un
    aq pna tulis lg pnjg dr uh
    kui3
    wah..bce3 cte ko kn aq teringt kt muaz
    huhu

    ReplyDelete