Monday, August 23, 2010

lalala ;D

okey..td mama masak nasi ayam..
before that kena la beli ayam kat carefour
da beli segala yang patut, g la bazar ramadhan berhampiran dgnnya..
aku pelik sket tgk hari nie..aku lihat byk pompuan ngandung..haha
pndang kanan,mngandung..pndang kiri mngandung ..
nasib baik xde kat atas dan bwh..
alamat nye apa tu??
heee ;)

n then aku jumpa la satu mamat ni..
ya allah hensem gila..
putih mlepak..style jalan die mcm CEO jek..
tba2 ada satu pompuan mngandung nie dtg kat die..pgang tangan..
bsar gler wei perut die..
aku rasa kembar 4 kot..
takut aku tgk..mcm nak mletop jek perut die..
huhuhu
rupa2 tu suami die..ceh..
mlpaskan aku..hehehe

owg kate kita puasa kena jaga pndgan mata dan pancaindera lain..
aku???
jaga lah juga...tapi mata aku da ternampak segalanya...mcm mana???
tapi aku pndang xla bernafsu...kira ok la tu..hee ;)
tapi btol la...amai sgt pompuan mngandung...
bgus3....
makin ramai la umat nabi muhammad..


the end...(saja buang masa tulis blog ni)

No comments:

Post a Comment