Thursday, September 2, 2010

gilanya keje..

huh..td kelas c.malek
oooo...tebal gler add math..mmg kaw2 ar suma kena hbskan model kertas bersama step sblum takbir raya...
gler tol...haha..
but yg pling pnting ckgu nak tau step sj..
n ckgu kata kalo x hbs kan add math part 1 nie sblm trial, alamat akan gagal..
tp kalo wat n hbskan suma, insyaallah trial A+
huh...mmmg tak raya ar aku thun nie...
huh..

aku da mula cuti skola lbih awal drpd jadual...
hari ni,khamis, aku last day. patutnya hari jumaat..
saje...malas nak g skola...leh aku self study kat umah...
heee....trial mesti sapu straight A...
insyaallah....amin.
cuti ni aku kena put effort tinggi gler...
aku kena blajar for trial n spm...
sbb after trial lagi brapa minggu jek dah spm...
cpat gler masa berjalan...
to all my friends....selamat berpuasa dan bercuti...
tak nak wish raya ag sbb blum raya ag..haahhaha

No comments:

Post a Comment