Wednesday, April 4, 2012

fuuhhhhh ......

fuh..fuhh..dah berhabuk blog aku nie.
assalamualaikum, ape khaba?? dah lama x update blog aku nie.. bz sangat2 plus yg diri nie xde kemudahan laptop di tangan aku nie..so, kalau balik umah barulah dapat lappy nie. (insyaAllah mama akan bg hadiah lappy baru nak masuk degree nanti) heehehe :)
owh anyways, aku dah hbs foundation law da..alhamdulillah.
im just hoping that my muet and CGPA lepas la for me to enter degree in law soon in UiTM shah alam.
sedih dan sayu aku nak tinggalkan bumi kuantan.sbb aku harap sgt aku xde repeat mne2 subjek for semester 2 nie.


k bye..

p/s : thanks to all wishes yg dihantar oleh kawan2ku dan guru2ku.. jasa anda akan aku kenang dan love u all ketat2..heheeh :) mawaddah pulak, thanks dear sbb khas buat entry dlm blognya wish aku.. owh terharu :)

1 comment: